Kezdőlap Egyebek Trilógia – Alexander B. Hackman: Az utolsó huszonhét

Trilógia – Alexander B. Hackman: Az utolsó huszonhét

551
0

Ügynökségi arcként a kommunikációs szakember mindennapjai az Ügyfelek álmainak és elképzeléseinek megvalósításából és sikereiből állnak. Meglepő lenne, hogy egy idő után megjelenik az a bizonyos kisördög, aki a saját, régóta dédelgetett vágyainkat birizgálja? Miért van az, hogy minél több feladatunk van, és minél kevesebb a szabadidőnk, annál nagyobb késztetést érezhetünk az önmegvalósításra?

 

Fogalmam sincs, hogy hogyan jött Márquez. Ott volt és kész. A Száz év magány utolsó ötven oldalát a galéria lépcsőjére fél lábbal fellépve olvastam el.
Az utolsó huszonhét című trilógia a világvégét, pontosabban annak közeledtét, és az arra való 27 napos felkészülést dolgozza fel/Fotó: Alexander. B. Hackman Facebook oldala

“OLTSD VELÜNK SZOMJADAT!”

Magazinunk anyagainak elkészítéséhez, oldalaink fejlesztéséhez támogatókat keresünk!

“KORTYOLJ BELÉNK!”

 

Régi álom – vaskos kötetek

A Vermis Production CEO-ja, Bánki Attila is hasonló helyzetbe került, amikor egy sci-fi trilógia megírására szánta el magát. Ahelyett, hogy az Alexander B. Hackman néven publikáló író az elmúlt 20+ év marketing tapasztalatait vettette volna papírra – ha már egyszer könyvírásra adta a fejét – úgy döntött, hogy megvalósítja régi álmát. Közel sem mindennapi témát jár körbe, három igencsak vaskos köteten keresztül.

 

 

Szent István király ünnepe Hódmezővásárhelyen is

Nem légből kapott téma

Az utolsó huszonhét című trilógia a világvégét, pontosabban annak közeledtét, és az arra való 27 napos felkészülést dolgozza fel. A téma önmagában nem légből kapott Bánki számára. A katonai múlttal is rendelkező marketinges könyveit több évnyi harcászati kutatómunka és szociológiai felkészülés előzte meg.

 

 

Gondolatkísérlet, valóságpróba…, …sorskérdések sora, önmagába futó labirintus – ebben a történetben minden benne van, amit békeidőben és krízisek idején felteszünk magunknak
“A könyv az elején kimondottan vicces és szórakoztató, míg a vége felé elkomorodik, hogy aztán az utolsó oldalakon néhányszor „megmarja” az olvasót.”

Amikor vége van a világnak

Megvan az a jelenet, amikor egy social brainstorming során, a legnagyobb flow közepette egyszer csak megkapod a random kérdést: „ha megtudod, hogy 27 nap múlva vége a világnak, mit reagálsz a hírre”? Az évek alatt számtalanszor hangzott el a fenti mondat kollégák, szakmabeliek, ismerősök és rokonok számára, hiszen ilyen és ehhez hasonló miniinterjúk mentén formálódtak a karakterek a történet során.

 

 

Kérjük, kövess minket ezeken a felületeinken is:

youtube.com/@kultkocsmamumag2597

Marketinges és ügyfél egyszerre

Egy ilyen nagyszabású projekt újabb kihívás elé állítja a szakembert, hiszen immáron nem csak, mint marketinges, hanem mint ügyfél is jelen van a könyv sikerességének folyamatában. Hogyan egyeztethető össze mindez a gyakorlatban? Beszélgessünk egyet a világvégéről, és segíts eljutni a 27. napig! ?

 

Haáz Mariann

Influencer Specialist

 

 

Szeretném, ha a történet folytatódna

“Szeretem ezt a könyvet, mert egy olyan témát jár körbe – egy világvégére való felkészülés nehézségeit –, ami engem is régóta foglalkoztat – írja egy Olvasó a trilógia írójának honlapján.

 

 

 

Website:

Alexander B. Hackman írói oldala

Facebook: https://www.facebook.com/AlexanderBHackman

Instagram: https://www.instagram.com/alexander_b_hackman/

TikTok: https://www.tiktok.com/@hackman_official

 

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét