Kezdőlap Divat, szépség Budapest Central European Fashion Week – Több mint 30 divatmárka kreációi vonulnak...

Budapest Central European Fashion Week – Több mint 30 divatmárka kreációi vonulnak fel a Bálnában a hétvégén

30
0

Több mint 30 divatmárka tavaszi-nyári kreációi mellett izgalmas kísérőprogramok és egy mozgó pop-up bolt is várja a közönséget szombaton és vásárnap a Bálnában a Budapest Central European Fashion Weeken.

 

 

    A Magyar Divat & Design Ügynökség keddi tájékoztatása szerint a vasárnapig tartó divathét fénypontjaként rendezik meg a hétvégén a Bálnában a divatbemutatókat, amelyeken magyar és régiós tervezők vonultatják fel legújabb kollekcióikat, a Young Talents Program fiatal tehetségei pedig diplomakollekcióikat.

 

    A BCEFW-re Budapestre érkeznek a nemzetközi divatsajtó képviselői és híres influenszerek, de az egész világról képviseltetik magukat nemzetközi buyerek is, köztük a német Mytheresa, az olasz Tessabit, a japán Marubeni Fashion Link vagy az orosz Fashion Hub, amelyeken keresztül a tervezők komoly értékesítési lehetőségekre tehetnek szert.

 

    Az idei év különlegességeként a tervezők bemutatói a Facebook mellett a TikTok-on is élőben követhetők lesznek, valamint a pályakezdők prezentációit számos TikTokker személyesen fogja közvetíteni.

 

A divatbemutatók mellett a helyszínen 7 divat- és kiegészítőmárka állít ki.

 

    A BCEFW idején megvalósuló közel 30 kísérőprogramon az érdeklődők ellátogathatnak interaktív nyitott showroomokba, ahol személyesen a tervezők mutatják be legújabb alkotásaikat és engednek betekintést munkájuk hátterébe.

 

A márkák kedvezményekkel, nyereményjátékokkal és különleges meglepetésekkel készülnek, de szakmai beszélgetéseket is tartanak olyan témákban, mint a fenntartható divat, a tudatos vásárlás, és kiderül az is, hogyan változott az öltözködés az elmúlt évszázad során.

 

    Mint írják, a Budapest Central European Select pop-up bolt a belvárosi Fashion Streeten október 19-ig várja a vásárlókat. A 27 magyar és régiós tehetség kollekcióit bemutató pop-up üzlet egy időszakos bolt, mely a későbbiekben további regionális márkákkal kiegészülve Budapest mellett – különböző időpontokban – Szlovákiában, Csehországban, valamint Lengyelországban biztosít lehetőséget a kiállításra a következő fél évben.

 

   A közleményben hangsúlyozzák, hogy az MDDÜ az iparág érdekképviseleti szervezeteként a divathét rendszeres megvalósításával platformot teremt a hazai és regionális tervezőknek kollekcióik bemutatására. A régió divatipari szereplői számára a BCEFW jelenti a nemzetközi szakmával, illetve a divat iránt érdeklődő hazai és külföldi közönséggel való találkozás elsőszámú állomását.

 

    “Magyarországra közel száz neves nemzetközi képviselő érkezik, akik a tehetséges kortárs márkák mellett a fővárosunkat is megismerhetik” – idézi a tájékoztató Bata-Jakab Zsófiát az MDDÜ vezérigazgatóját.

MTI/Tóth Noémi

A kép illusztráció, két évvel ezelőtt készült.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét