Kezdőlap Divat, szépség Divat-dizájn – Sikeres évet zárt 2019-ben a Magyar Divat & Design Ügynökség

Divat-dizájn – Sikeres évet zárt 2019-ben a Magyar Divat & Design Ügynökség

44
0

A hazai divat- és design ágazat fejlesztése érdekében tevékenykedő Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) közreműködésével tavaly nyolc nemzetközi szakmai eseményen és tizennyolc hazai rendezvényen mintegy 153 magyar márka vehetett részt – közölte a szervezet csütörtökön az MTI-vel.

A képhez tartozó alt jellemző üres; Hungdivat.kult_.jpg a fájlnév

    Az ügynökség által szervezett oktatási programokon 80 hazai és nemzetközi szakember vett részt, ezeken a mentorprogramokon pedig 2019-ben több mint 30 márka volt jelen. A szakmai kapcsolatépítés érdekében két nemzetközi szervezettel kötött együttműködési megállapodást az ügynökség.

Hungarian Fashion & Design Agency wishes you a Merry Christmas a Prosperous New Year!The Hungarian Fashion and Design Agency organised 26 national and international events in 2019. The Agency worked with 70 brands in the design department and 83 in fashion. 30 brand participated in our national and international mentoring program which we launched this year. We contacted nearly 50 professionals both from abroad and Hungary and we managed to build a professional relationship with two international organizations. (IED, CNMI)We organized Budapest Central European Fashion Week 4th year in a row which was an even greater success this year. We doubled the number of international influencers, journalists, and buyers from Italy, Mexico or Russia. Thanks to the 3-year strategic agreement between The Hungarian Fashion and Design Agency and The Camera Nazionale della Moda Italiana this year 6 brand had the opportunity to present their collections twice at the Milano Fashion Week.Coordinated by the Agency 11 Hungarian brands attended the London Design Fair with a unique installation.We are looking forward to the year 2020. We hope that our engagement and further improvements will contribute to achieving our goals in the future.

Közzétette: Hungarian Fashion and Design Agency – 2019. december 23., hétfő

Tavaly összesen 26 hazai és nemzetközi rendezvényt szervezett és koordinált az MDDÜ, a divat területén 83, míg a design területén 70 márka vett részt valamilyen, az ügynökséghez köthető eseményen. Az ügynökség 18 hazai rendezvényén idén mintegy 12 ezer ember vett részt – áll a közleményben.

A divatipari stratégiai munkaanyag sikeres összeállítása után 2019 februárjában a Camera Nazionale della Moda Italianaval kötött hároméves stratégiai megállapodásnak köszönhetően a nemzetközi divatmentoringban résztvevő hat mentorált márka vehetett részt a Milano Fashion Weeken, a magyar márkák állandó kiállítására mindkét alkalommal több ezren voltak kíváncsiak, a divatbemutatók pedig teltházasak voltak.

A sikeres külföldi jelenléthez elengedhetetlen a legalább háromszori megjelenés egy eseményen, így az ügynökség létrehozta a Budapest Select ernyőmárkát a magyar termékek könnyebb beazonosíthatósága érdekében.

A 2019 márciusában és novemberében megrendezett Budapest Central European Fashion Week kísérőeseményeként először szervezte meg hagyományteremtő céllal az ügynökség a Budapest Fashion & Tech Summit elnevezésű egynapos konferenciáját a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, ahol nemzetközi szinten elismert szakemberek tartottak előadásokat a divatipart érintő aktuális témákban.

Kiemelt program volt továbbá a Budapest Fashion and Design Nights és a Fashion Flash is. Összesen 11, szakmai zsűri által kiválasztott hazai designer sikerrel képviselte hazánkat a London Design Fair-en, valamint magyar formatervezők vettek részt a BRERA Design Districten és a Paris Design Weeken is az ügynökség koordinálásában.

Az ügynökség a hazai designipar nemzetközi ismertségének és elismertségének növelésének érdekében csatlakozott az idén már négy helyszínen lezajlott Budapest Design Week programjaihoz éa sikerrel rendezte meg a design Dialog eseményeit.

A képhez tartozó alt jellemző üres; budapest.fashion.kult_-1024x693.jpg a fájlnév

“Nagy öröm számunkra, hogy az évtizedes múlttal rendelkező Luxurious Magazine így számol be a holnap kezdődő, párizsi Maison & Objet kiállításon megjelenő magyar standról: „Magyarországnak elképesztő gyakorlata van abban, hogy fantasztikus formatervezéssel álljon a világ elé, vegyük például a Bauhaus mozgalomból kiemelkedő, a kritikusok által is támogatott Bortnyik Sándort vagy Breuer Marcellt. Világszerte elismert, a világ élvonalához tartozó gyártókat és kézműves vezetőket tudhat magáének, így a magyar kreativitásnak globális tekintélye van. A Hungarian Fashion and Design Agency most az új generációs magyar tehetségeket mutatja be a világnak.”
https://www.luxuriousmagazine.com/hungarian-designers-buda…/” – olvashatjuk a ungarian Fashion and Design Agency facebook oldalán.

A stratégiai munkaanyagban szereplő célokkal összhangban 2019 márciusában a Hiventures és az MDDÜ stratégiai megállapodást kötött, amelynek célja a magyarországi divat- és designipari ágazat fellendítése, valamint egy értékteremtő hazai divat- és designipari startup ökoszisztéma kialakítása.

Mind a divat, mind a design területén elindult egy hazai és egy nemzetközi mentorprogram, a hazai program célja a stabil magyar márkák létrejöttének segítése, a nemzetközi program pedig többek között a tervezők üzleti tudásának fejlesztésére, a hosszútávú sikerre fókuszál a nemzetközi piacra lépés érdekében. A képzés többek közt a termékfejlesztés, brand management és kommunikáció, üzleti tervezés és márkaépítés témaköreire fókuszál, egyéni igények alapján. A megfelelő szakmai támogatás érdekében mintegy 80 hazai és nemzetközi szakember vett részt a mentoring oktatási programjában, amiken 2019-ben több mint 30 márka vehetett részt.

Az MDDÜ szakmai együttműködést kötöttek az olasz Istituto Europeo di Design nevű oktatási szervezettel a design SPEED elnevezésű közös mentorprogram kialakítására, csatlakozott a World Design Organization (WDO) és a The Bureau of European Design Associations (BEDA) nemzetközi szervezetekhez, illetve együttműködési megállapodást kötött a Magyar Bútor és Faipari Szövetség szervezetével.

Párizsban pénteken kezdődik az egyik legnagyobb nemzetközi lakberendezési és belsőépítészeti designvásár, amelyen az MDDÜ koordinálásában tizenegy magyar tervező képviseli majd hazánkat.

MTI/Hungarian Fashion and Design Agency

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét