Kezdőlap Egyebek Napi száz hívást fogad a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány

Napi száz hívást fogad a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány

95
0

Ugrás a kedőlapraNaponta több mint száz, évente csaknem negyvenezer bajba jutott fiatal hívja a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványt – mondta az alapítvány munkatára az M1 aktuális csatornán pénteken.

Képtalálat a következőre: „Homolka Balázs”

    Homolka Balázs, az alapítvány önkéntese kiemelte, hogy a krízishelyzetbe került gyermekeken leginkább azzal lehet segíteni, ha beszélhetnek egy felnőttel, aki éjjel-nappal elérhető, megértő, türelmes és nyitott bármilyen témára.
Elmondta, a tinédzserek különböző témákkal keresik fel a Kék Vonal munkatársait, a kamaszkori szerelmi válságtól az online zaklatási ügyekig sok mindennel találkoznak.
Az alapítványnak nem az a feladata, hogy megoldjon egy problémát, hanem az, hogy találjon egy olyan felnőttet vagy szervezetet, akitől, illetve amelytől közvetlenül tud segítséget kérni a bántalmazott gyermek – hangsúlyozta.

MTI/Jóügyekért

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét